J U L L O V

HAPPY GIRL!
Började med såkallat "mingel" i cafét, lite ovärt. Men fick i alla fall snacka med de bästa. Sen avslutning i klassrummet där vi fick betygen osv. Jag är lite bäng, men jag tycker faktiskt att det ska va jobbigt att va ifrån skolan. Eller alltså, inte ifrån skolan men ifrån världensbästa klass <3 Fick även redan på gamleby rummen, jag och linn själva, FAN VA NICE! KLart att vi umgås med massa andra, men skönt att kunna sova i lugn och ro eller vad man säger :) Sen sluta vid 11 och då kom leo till mig. Va mysmys. Dock va han inte här länge alls :/
jaja, nu har jag degat ett tag men det är jag fan värd hihih. Imorgon blir det att träffa min fina agnes, GRYMT.



för mig betyder du så himla mycket, glöm aldrig det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0