You're in my mind

Sitter här och känner mig lite stolt över mig själv faktiskt ;) Va ut och sprang runt HELA lagerlunda förut, inte så jätte långt men det va det för mig som knappt rört mig på hela sommarn xd Okej, jag gick en bit men jag sprang mest faktiskt ;D Sen har jag även hunnit med att städa rummet och satt på diskmaskinen så päronen blir glada (a) Juste, pappa väckte mig vid 10 och jag skulle gå upp, men tror ni inte att jag somnar om till kvart i 12 iallafall eller? -.- Jag fattar inte vad som är problemet för jag är ju inte uppe SÅ länge på kvällarna ;o ajja, får väl gå och lägga mig 8 från och med nu så jag orkar gå upp sen när skolan börjar -.- fast naaaaaae. Nu ska jag nog göra min lillebror sällskap vid tv:n, men ha det bra! :D



min drömponny, jag saknar dig mer och mer för varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0