walk like a moviestar

Sov i stallet till idag, mys vare! Lekar och underbara människor, trots en rätt stor olycka och lite annat små skit. Men faktiskt bryr jag mig inte så mycket (: Spela även massa kort och jag och mimmi vann såklart ;) Sov även 4 stycken på 2 madrasser, men det löste sig fastän mimmi fick sig några sparkar ;) in i väggen bah. Om jag får sägat så va det en riktigt lyckad kväll!
Imorse vart det donken vid 9, tosten där i mitt <3 sen vart det stall hela dagen :D! Gick till ellinor bara sådär på kvällen också, hon fick mig så glad igen bara av att va sig själv :') kan man annat än älska?




du är värd allt som livet kan ge

Kommentarer
Postat av: ellinor

aw, du är bäst älskling! ♥

2010-08-18 @ 11:51:26
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0