min födelsedag ! :D

14 bast nu då! :D
Känns brabraaaa. Spendera dagen med min kära vän agnes, både på maxi, stan och i stallet. Fick med mig lite saker hem också, det är faktiskt okej när man fyller år ;) Va lugnt i stallet så tog det bara lugnt med mina kära vänner. As bra födelsedag måste jag säga! Fick blandannat mobil, ridbyxor, datormus, 3 spel typ, presentkort och armband. Mobilen trivs jag riktigt bra med änsålänge, får se hur länge den håller bara med tanke på hur jag sliter ut dom xd Ska fixa en uppgift från skolan nu, men först får ni bilder från dagen, på de och köpte + mobilen.





dagens outfit






ingen bra bild, men iallafall 3 linnen och en skjorta typ.
tack för dagen mina fina tjejor! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0