So you do

Så HIMLA härligt i stallet asså! Det va lugnt och alla va glada och jag va superglad. Idag gjorde jag faktiskt rätt mycket saker. Jag rykte 4 manar, klippte hovskägg och öron hår, rykta paddan jättenoga så han blev fiiin, smörjde, longera paddan och red ronja en sväng. God, I love it! På onsdag börjar lektionen, taggtagg! Ska även försöka rida för monica nån dag, hihi! Ska nog dit imorgon med, bara för jag älskart! Nu har jag ont överallt känns det som, men jag är glad iallafall hihi! Ska duscha och sen sätta på en wallander film (h) Ae, jag kan inte säga annat än att jag love days like this! Ha det bra gullungar :D



arnie, jag tänker på dig hela tiden, verkligen!
Om du va d-ponny typ så skulle jag LÄTT tjata om att få hyra dig,
för underbarara ponny finns knappt
.
Allt va så bra när vi va tillsammans,
men nu vet jag inte längre.
Jag vet inte mer än att jag saknar dig grymt...

Kommentarer
Postat av: emma

du & jag hos monkan (H) <33

2010-08-09 @ 19:34:51
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: fanny

bästa gruppen på onsdag ;)



gulli ponny :D <3

2010-08-11 @ 11:31:41
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0