now I'm alone

Helt slut i hela kroppen nu. Träningsvärk imorgon hej. Hade priv hela dagen, gick inte så bra men jag hooopppas verkligen att dom gör så jag får hoppa några steg (a) Sen blev det stall med agnes och red lektion på lille felix. Han skötte sig bra tycker jag och vart fiiiin tillslut. Kämpa fick jag göra, men sen släppte det :D nöjd är jag iallafall. Nu ska jag slita mig från datorn och packa tills imorgon. Då blir det läger med världensbästa klass (L) ni är gryyyyymt bra. Huhu, hur ska jag hinna? Packa, duscha och komma i säng tidigt :( badbad. Nae men ha det bra ! :D

Kommentarer
Postat av: fanny

han va ju jättefin lina! :D<3

2010-08-25 @ 22:03:58
URL: http://fannysmedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0