livet leker !

Allt är verkligen super bra nu. Nu skulle jag kunna stanna tiden och leva såhär livet ut, men om typ 1 vecka börjar skolan..  Blir depp bara jag tänker på det, men det ska jag inte göra utan ta dag för dag. Kom precis hem ifrån stallet, gick super. Fick paddan och vi red ut, det va galet. Men även galet roligt ! Och så va paddan lite galen, så det vart galet hahah! Lite hopp upp och ner där, Zingo och Paddan style you knoooow. Riktigt härligt va det, bästa gruppen! Alla fick sina sköthästar föresten, sketa bra ! Nu ska jag duscha och sen se film. Är riktigt glad nu asså :') PUSS !

Kommentarer
Postat av: linn

sv; haha va bra då ;)<3<3

2010-08-13 @ 23:35:53
URL: http://llinnaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0