Jag minns när jag va liten, jag minns det som igår

Tjobre!
Nu har jag vaknat till efter nåra timmars sömn xd Somnade rätt så sent inatt, och sen gick vi upp 8. Juste, för er som inte vet så sov även fanny med oss inatt. Vi åkte till stallet och va där till 2 typ. Jag skritta och jobba bästa paddan också :') Skapligt stel, but god va bra han är! Har ju inte skött nån sen världensbästa tibbie åkte, men idag snacka  jag med britt och så som det. Nu sköter jag paddan igen (h) Visst, ingen ponny kommer nånsin ta Tibbies plats, men han är inte så dum han heller asså. Träffade även Ellinor, men nu kommer vi inte ses förän nästa måndag tidigast :( Kom hem lite efter 2, sen har jag bara duschat, ätit, sovit, sett film och bara tagit det lugnt. Imorgon får vi se vad som händer, men det löser sig nog :) PUSS på er !




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0