I miss you so much

Utvecklingssamtalet gick faktiskt riktigt bra. Även fast dom tror att jag är litee bättre än vad jag egentligen är.. Men eftersom jag sänkte mig i 2 ämnen, så höjde jag mig även i ett. Bara jag gör arbetet noga så ska det nog gå :) Sen blev det maxi med mamma och bror där jag köpte litre saker till skolan och nu när jag har vart hemma så har jag fixat med det. Har allt städat och fint nu, och ordning på alla lösa papper o shit. Taggad inför imorn dåååå.. fast nae. Ska sitta hela dagen och skriva ett gammalt nationellt prov, som övning tills nästa år. Hoppas veeerkligen att jag gör bra ifrån mig, för då får jag hoppa upp nåra steg hihi :D skulle behöva den pushen. Nu ska jag fixa det sista inför imorgon skolan och sen dra mig till sängen fan :o skapligt trött man kan va. Puss på er.



det gör
ont i hjärtat när jag tänker på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0