everything I do, I do it for you

Stallet idag då, lite dött va det. Men Agnes och Mimmi va ju där iallafall, sköna människor dedär. Vi va duktiga och städa, och spelade en jävla massa kort. Tog även lite bilder på hästarna i hagen, men vi orka inte så mycket för vi dog av värmen. Smart som jag är så hade jag hel svarta kläder på mig också (y) Agnes kamera är bra, hihi! När jag blir rik ska jag också köpa en systemkamera (h) Bra som det är så har vi ju en pool hemma, så så fort jag kom hem så kastade jag mig i den HIHI! Glömde dock att den va grund.. Nu har jag bara chillat och laddat ner lite låtar och så också. Tror jag ska ta mig en dusch nu och sen sätta på en film jag nyss ladda hem (: Ha det bra !



I miss you so much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0