allt och inget

Nu lever jag min sista vecka som 13 åring, känns skapligt skönt. Mindre skönt är det ju att börja 8an. Första terminen med betyg, mer press att göra allt så bra som möjligt, försöka va fokuserad i skolan mesta delen av skolan och framför allt sätta skolarbetet framför vänner i skolan. Men jag ska verkligen försöka, för jag har ett mål i livet och jag ska sattsa allt för att nå det. Kanske måste skita i stallet nån dag för att göra klart det sista på nån uppgift, men då ska jag banne mig göra det också. Även fast stallet är en stor del av mitt liv så kommer det ju inte vara det hela livet, right? Eller jag kommer säkert hålla på med hästar, men inte på samma sätt som nu. Mitt mål för terimen är att höja mig i minst två ämnen. Det måste vara i engelska eftersom jag också har bestämt mig för att ha så få G som möjligt. Även fast jag har riktigt svårt för engelska. Nu tycker ni säkert att jag låter som värsta pluggisen, men jag kommer ångra det när jag blir vuxen annars. Kände att jag va tvungen att skriva av mig lite, helt onödig text egentligen men jag har massa skit i huvudet som jag måste tänka igenom nu.

Kommentarer
Postat av: lina :)

haha, ja tänker/känner exakt likadant typ xd<3

2010-08-16 @ 22:30:48
URL: http://kimblaholm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0