you make me feel love for the first time

Dagens skratt!
Herman: Får man bättre självförtroende om man har snygga kläder?
Nicolas: Ehh, nae? Jag skulle ju inte direkt få bättre självförtroende om jag gick i typ klackskor?
HHAHAHAHA, det kanske låter så roligt men det vare ;D

Sen linn och hennes frågor om hur folk dödades på medeltiden hahaha, bästa klassen!
I skolan hade vi nån friendsdag och tror ni att jag kände nån i min grupp eller? naaaaae. Ajja, Linnéa och Lillen va ju iaf lite bra ledare! Efter skolan gick jag först på stan med Nelly ett tag och sen tog jag spårvagnen med Agnes till stallet. Skritta gulle blessii! Hon är fin hon :) Sen tog jag och ellen moppen till maxi och gick där till det stängde vid 8. Blev en kjol för min del ;D Nu ska jag hoppa in i duscheeen, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0