You don't know what you got till you're missing it a lot :(

Skolan var bra och Linn m.m förgyllde min dag sjukt mycket. Min och linns humor är sjukt bra asså, skrattar åt allt och inget :') Man märkte mycket vem det var som hade en dålig dag idag asså... Sen till stallet och red paddan för stallvärd. Han va jättefin i slutet, men det var inte alls lika roligt som det brukar va. :/
Jag saknar världens bästa ponny enromt mycket redan, och det har gått 1 dag :(
Den närmsta tiden ska jag försöka vara hemma så lite som möjligt, jag tänker för mycket då. Jag ska försöka göra grejjer som gör mig glad så ofta som möjligt. Jag ska kämpa, och jag vet att jag har världens finaste vänner. Ni är bäst! <3

Kommentarer
Postat av: ellinor (:

du är världens bästa människa, och jag ska försöka göra dig glad! :) <3

2010-04-27 @ 20:21:23
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0