Valborgen :)

Hej alla glada!
Hoppas ni har haft en bra valborg, för det har jag haft! Familjen Franzen kom hit vid 6 tror jag, då blev det grill och god mat. Sen gick vi ner till brasan och myste och körde även lite lotter (h)  Sen blev det donken, och påväg dit blev vi jagade av 2 fulla 20-åringar, mina ben va som spaghetti asså xd Jag får sån jääävla panik när det händer nått sånt ;) Dom ramla omkring lite inne på mc, men gick iaf inte efter oss hem xd jag va allmänt rädd när vi va ute asså xd Sen så chillaaa vi typ hela kvällen, jävlans trevlans! :)
Men dom åkte för ett tag sen så nu har jag tråkigt igen :/ Ajja, ida och jag är bäst! :D











hahahah , jag har aldrig sagt att vi är normala ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0