valborg!

Fredag nu då, älskar't!
Dock försov jag mig imorse, så blev att springa till skolan med lockigt hår. Det va ett tag sen jag hade mina lockar i skolan asså ;) men jag hatar dom då det är ju inte så konstigt. Herman och jag gick igenom lite vad jag ska tänka på innan jag börjar med engelska 15. Förutom det satt jag med Linn och NETHUSAN hela förmiddagen ;) hahaha! Även Gustav Thörn kom in i bilden ett tag, jävlans skön ;) Det han sa tror jag inte ens vi ska ta här. Efter lunch så sa vi bara hejdå till Lotta som slutar idag och åt lite glass :D
Vi kommer sakna dig lotta :(
Ska fixa lite i mitt rum nu, sen får vi gäster ikväll. Blir säkert jättebra! :D
Ha en trevlig valborg allihoppa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0