Ellinor Trygg

Jag är sjukt glad att jag har en vän som dig, för utan dig skulle jag inte vara den jag är dag. Jag kan prata med dig om allt och du lyssnar alltid. Jag har lärt känna dig såpass bra att jag alltid vet vart du står, och jag behöver heller aldrig bevisa något för dig för jag vet att du känner mig bättre än någon annan. Med dig kan jag vara mig själv i alla lägen och även fast jag mår sämst så får du mig glad. Det har gått flera år sen vi lärde känna varandra och aldrig har jag hört nått om att du snackat skit om mig eller nått. Du är en sann vän, en sån alla behäver för att må bra. Visst vi småtjaffsar rätt mycket, men skit samma lixom. Vår humor är den bästa jag nånsin sett, och minnena vi har är så oslagbara. Även fast vi bara ligger hemma och ser på film eller något så har vi alltid så himla roligt. Utan dig vid min sida vet jag ite vad jag skulle gjort, jag skulle iallafall inte må såhär bra som jag mår idag. Jag har vart nere på botten flera gånger men aldrig inte riktigt förstått felet, men så fort jag träffat dig igen har allt blivit bra. Du är stor del av min livskraft, jag vet det. Ibland har jag funderat på om det finns någon som skulle kuna ta din plats, men nejnej asså! Visst jag har väldigt många fler underbara vänner men du kommer alltid vara nummer 1 för mig, kom ihåg det. Snart ska jag utomlands och det ska bli jävlans härligt, men somsagt förra året klara jag knappt av att vara borta så länge, och under detta året har vi nästan kommit närmre varann så hur fan ska det här gå? I sommar ska vi badasolabadasola och skapa massa fler minnen. Jag skulle kunna skriva hur mycket mer som helst, men jag tror ingen vill läsa mer asså. Men det jag ville säga är att du är min bästavän och jag älskar dig mest. ♥





fler bilder kommer nån annan dag , puss.

 


Kommentarer
Postat av: ellinor

du, jag sitter helt tårögd här, du är den bästa människan som någonsin funnits och kommer finnas i hela världen!

ja ska skriva en sån där fin text om dig med, när jag är lite piggare och hittar orden bättre xd

men du är min bästabästabästa vän och är alltid nummer 1.

jag älskar dig över allt och hoppar fan om du hoppar!

<333333333333

2010-04-04 @ 23:23:22
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0