Tjaaaaa

Vakna vid 9 imorse av att grannen klippte gräset eller nått, jäääävligt högljutt. Satte mig vid tv:n ett tag och sen fixade jag mig såsmåningom. Vid 11 kom ellinor och hämtade mig och sen åkte vi till granngården, avantia och city gross och kolla hästgrejjer. För min del blev det ett par vantar och ett spö. Ellen var lite små klantig vid spöna asså ;) Sen till norf och fixade lite med excel med trög mimmi och ellinor ;) Tillslut gick det och vi började vår aktivitet vid 2. Alla hästar var jätte fina verkligen, men olivia på ronja vann tillslut :) Sen moppe till maxi där jag köpte lite hahahaha! Massa moppeåkande idag, men jag var iaf lite tryggare än igår ;) Nu sitter jag och fixar med en header faktiskt hahahaha , ni får mobba mig om den nånsin kommer upp här :D Nae men nu måste jag fortsätta, puss!
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0