skolan !

Jag ska sluta skjuta upp grejer längre. Tidigare i terminen har jag slöat rätt rejällt och det är inte okej asså. Sakerna jag inte orkat göra, måste jag göra nu. Det är sjukt jobbigt ska jag ta och säga er. Men som tur är har jag världens finaste vänner. På en dag lärde ellinor mig att böja spanska verb, vilket jag inte har kunnat lärt mig på över 1 år! Gurra hjälper mig med engelskan, väldigt mycket ibland asså :) Nelly har hjälpt mig massaaa med matten osv. Det är tack vare er och många fler jag orkar kämpa, jag har inte gett upp skolan och det tänker jag inte göra! Jag ska kämpa mig genom det svåra och sedan vara stolt över mig själv.
Jag ska kämpa mig till bättre betyg!



MEN, jag ska ändå få ha mina cp ryck.
Min humor asså, nästan lite föör bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0