ridpasset

Hemma från stallet nu :)
Så fin som Tibbie var idag tror jag aldrig att hon vart när jag ridit förut. Jätte fin i båda varven + i galoppen, stoora framsteg asså (h) Från att knappt kunna gå på spåret ena lektionen till att va så här bra, obeskivlig känsla ! (L) Agnes tog massa fina kort, lägger in dom sen ;) Somsagt gick det jätte bra ända tills hon fick för sig att hoppa över staketet på ca 80 cm till hagen... Jag villle att hon skulle gå åt ena hållet, men hon stack åt andra xd vettifan om jag rammla av eller vad jag gjorde, men jag stog på marken iaf. Sen gick vi in och skulle fortsätta, men tror ni inte att hon försöker göra samma sak även fast vi la upp staketet till 1 m xd! Mimmi fick lite panik på att jag skulle ramla av och så , men det löste sig när Heidi hoppa upp sen :D Knäppo ponnyn! :) Men jag är iallafall nöjd över dagen :) Nu höller jag och agnes på att skicka bilder, det lär ta ett tag men om kommer sen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0