plugg dag!

Hej :D
Spanska var första lektioen idag, och läsa högt för klassen är inte min starkaste sida asså (a) Men med bästa folket kan man göra även det tråkigaste roligt! :D Sen engelska, jävligt kul faktiskt! Hade nån lek typ och Lillen är ganska skön asså ;) Hamburgre till lunch, det gick att äta iaf :) Sen eftermiddagen med Nelly, lite små rörig men det gick bra :D Sen gick jag på stan efter skolan , köpe en bh bara :) Imorgon ska jag och mamma åka och köpa skor troligtvis! :D Sen ick jag hem till ellen och vi baka föst typ, döö god kladdkaka! Sen plugga vi fan aaas mycket! Hon hjälpte mig massaa med spanska och matten, bäst är hon! :')
Blir troligtvs at göra samma sak imorn, looove it! Fattar ni, ett ROLIG sätt att plugga på ! :D
Har allmänt mått mycket bättre idag , perfaa! :)
nae nu ska jag göra nått annat, puussen! :D

Kommentarer
Postat av: ellinor

ja är värsta lärarn (h) hhahahah tur att jag har tålamod ;) pussssen, bäst är du ! <3

2010-04-20 @ 22:30:49
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0