övernattning

hemma efter övernattningen i stallet nu.

igår:
Ellinor hämtade mig typ 2 med garderoben o släpet och allt. Vart lite stressigt med att baka 4 kladdkakor innan bara. När vi kom dit så fixade vi i ordning i garderoben och det blev super! Sen var vi stallvärdar vid 3. Våra gullebarn är bäst, men man stör sig ju liiite på dampet asså. Hoppade felix på lektionen med och han är bara för gullig. Han är nog världens stelaste häst, men i red ju inte fram så mycket så jag han ju inte komma så långt men han va lite duktig iaf. Sen när vi börja hoppa så hoppade han galet bra, jätte stort och med samma galopp språng som typ jätte stora Cosmo. Bästa gamlingen asså! Sen började övernattningen ochfrst var det tvling mellan barnen och NUS och vi vann (h) Inte för att jag var så bra på mina grenar men hahah. Sen upp till stugan och va där hela kvällen. Vi körde massa lekar och hade roligt hela tiden. Jag va dock inte med eftersom mitt knä har börjat bli lite värre nu.. Men det är bara att försöka så bra som möjligt. Måste bara säga att det var sjukt skönt att sova i US rummet för där inne kunde man faktiskt sova. Men dom där ute hade lite damp och arg blev jag! Ajja, jag somna på ett väldigt konstigt sätt, men det funka ju det med.

Idag:
Gick vi upp runt tio och då städade vi i ordning och sen gick vi ner till stallet. Gick till willys och så med mimmi som typ 30 min på sig att bestämma mat. hahah , men pappa hämta oss iallafall vid 12 typ och nu har jag duschat och fixat mig eftersom vi får gäster ikväll.

Sen måste jag bara säga att jag inte är kompis med min dator idag för tangentbordet är aaassegt -.-
ajja, tack för en bra kväll norf brudarna :') <3

Kommentarer
Postat av: emma

myys <3

2010-04-10 @ 15:48:40
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0