norf!<3

Hemma ifrån en as bra dag på norf nu då. Började med att ellinor hämtade mig med moppen runt halv 5, sen satt vi ute och snacka i solen tills 6 ungefär. Hade ett bra snack med johanna där ett tag, love tjejan :') Vid 6 började aktiviteten och det börja med att jag och ellen fick leta pinnar eftersom smartona hade glömt att köpa grillpinnar xd Vi grillade och jag och ellen hade ett litet dragkamp med hennes korvar bara, slutade med att båda satt och as garva på marken med krossade korvar xd På kvällen spelade vi brännboll, hade 5-kamp och grillade marsmellows och mös. Det var faktiskt riktigtriktigt roligt även fast jag och emma och steffi sprang rakt in i varandra, jag ramla ner i ett dike när vi plocka pinnar och sen irländska julaftogick ju som det gick ;)
Tack fö dagen norfbrudar, ni gör mitt liv mycket bättre :') <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

hahahahhahahahahahah bästa korvdragkampen :D <3

2010-04-25 @ 15:14:44
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah det var du som sprang in i mig & steffi i oss xd smartooon! loveu <3

2010-04-25 @ 16:43:34
Postat av: myolivia *

hahahha.

kvällen vart klockren :D <3

2010-04-25 @ 19:10:03
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0