man måste lära sig att acceptera

Skrev värstaaa långa inlägget igår, men det kom visst inte fram :( Jag red iallafall Paddan på lektionen och han var jätte duktig :') buuus araben!

Idag gick jag till skolan, med moppehjälmen i handen xd såg nog lite störd ut asså. Kom typ 30 sek försent, herman asså. Hade spanska, engelska och föreläsning så det blev inte mycket eget jobb. Sen gick jag och klippte mig efter skolan och det blev kort :O men jag vänjer mig nog snart. Sen träffa jag ellinor och tog moppen till stallet där jag red Nikki för stallvärd. Det gick bättre den är veckan, men rolig är hon dock inte. Om hon får bättre kondition och slutar hålla på i munen så bli hon nog en toppenhäst till slut! Sen Nus-möte och jag och ellinor var riktigt skarpa asså (h) det blir lätt så asså. Sen så ska vi sälja 40 stycken paket med disktrasorvar med, kommer fanimig inte gå!  Sen moppen hem och nu är jag helt döööd. Skulle ha pluggat men jag orkade inte, så nu ska jag snart sova jag ska bara packa jumpakläder och slå n pappas paket :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0