I'm only going to brake your heart

Igår var det cleurround på Corea och hon var jätteduktig! Hann ju inte hoppa fram så jätte mycket, men på banan var hon pigg och glad. Lite för snäva svängar tycker jag dock ;) Sen laserdome med bästa norf och det var väldigt roligt ska jag säga. Åkte dit med HG och mimmi är lite trög asså ;) Det var jätte roligt och jag vann en gång faktiskt (h) ganska stolt jag var ;) Mimmi den jäveln spruta vatten över halva mig fan xd
Sen hem och duscha och så, sen till Ellinor. Vi baka kola, såg film och lite så. Mysen!

Idag vakna vi runt halv 1, det är fan inte okej ;o Sen frukost och såsmåning om åkte vi till stallet. Tog NUS fotto och jag såg säkert ut som skit. Sen fottade vi hg och lite, mäster fottografen asså (h) Juste vi åkte MOPPE till och från stallet, jag var döö rädd xd På hemvägen var det iaf lite bättre, men det lär ta ett tag innan jag kan titta hela tiden asså xd Köpte lite grejjer påvägen och så med ;) Liite glad är jag för jag och ellinor ska flytta in i Hg garderob i veckan . Eller aa, vi ska ta med ellens garderob för den andra höll på att ramla ihop xd Toppen blir det ! :D
Imorn drar jag och ellen till maxi och lite så vid kvart över 10 , sen till Norf och ha rykttävling. Braaa blir det ! :D
Puss!
/ Lina Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0