Ibland har man bättre dagar,

Tjatja,
Jag vet att jag har vart sämst nu, men jag har vart upptagen hela dagarna och sen såfort jag kommer hem har jag kastat mig ner i sängen med plugget i högsta hugg. Jag är klar med kursen och idrottsuppgiften , skapligt skönt asså! :D Kursen blev sådär, men jag är faktiskt riktigtriktigt nöjd med idrotten :) Så kan det gå ibland! Skolan var jävligt rolig idag med, förutom att jag ramla i trappan 3 gånger, och en gång äver ida stackarn xd Ida fick jääävligt många snillblixtar idag ska jag säga er ;o det är ju inte lixom många som vet hur många sekunder 3 år, 4 månader och 16 dagar är ;) Efter skolan åkte jag och agnes till stallet där det blev brännboll för fulla bullar! Blev lite krångligt där med bollen , men det löste bästa norfarna priima!
Dagen har faktiskt varti allmänt bra, tummen upp för det! Och ännu bättre, imorgon har vi film hela dagen och sen slutar vi vid 1 , DET kallar jag fredagsmys! :) Nae nu ska jag hoppa ner i sängen, vi hörs!
/ Lina Andersson 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0