I hate love

Pappa fyller faktiskt år idag, så jag tycker ni kan gratta han :D han börjar bli lite små gammal asså ;)
Firade han imorse och han fick en fin tröja av mig och lite annat smått och gått av familjen. Vi hade spanska på förmiddagen och jag fick reda på att jag fick 5 av 26 rätt på provet igår. Lyckaaaat (y) Sen hade vi idrott och dom körde liteeee hårt med oss asså. Uppvärmningen i 180 typ xd Jätte äcklig lunch asså, jag fattar inte hur dom kan göra nått så äckligt ;o hahaha skööönaste killarna satt i samma rum som mig och Nelly på eftermiddagen som typ gissa vad hela min familj hette i typ 1 timme xd Satt även kvar idag och då jobbade jag gärnet med matten! Sen gick jag hem och hämtade Elliot på dagis. Bästa barnvakten är jag när jag säger åt elliot att se på tv medans jag äter glass och så somnar han xd hihih (a) Nae nu ska jag strax börja plugga, jag orkar inte :(
pusseen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0