Håret!

Klippte ju håret härom dagen så jag tänkte visa hur det blev :)



Innan , men håret var ju dock inte helt platt när bilden togs.



Efter, ganska mycket kortare men ni ska veta hur skönt det är att borsta, tvätta, platta m.m Mitt hår var ju väldigt slitet innan också, så jag a tvungen att klippa av en bra bit. Men mitt hår växer snabbt och hon klippte upp det mer så att det blev mer som en "frisyr".  Kommenter gärna hur ni tyckte det blev för då blir jag glad :)
Fick även bli två bilder utan att man ser mitt ansikte, men dom såg för jävliga ut och det är ju håret jag vill visa :)
puss.

Kommentarer
Postat av: aaagnes

finast gumman! :D <3<3

2010-04-17 @ 10:34:05
Postat av: ellinor

det är jättefint bästavän, det är det alltid :) <3

2010-04-17 @ 14:13:58
Postat av: johanna

jättefint :)<3

2010-04-17 @ 17:20:53
URL: http://johannaaakarlsson.blogg.se/
Postat av: tiffany

det vart jätte fint.



men en sak gillar jag inte, när du täcker för dina ansikten sådär, inte okej..

älskar dig.<3

2010-04-23 @ 19:30:49
URL: http://tiffaanytelfer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0