fredagar gillar vi! :)

Tjatjaa,
Imorse regnade det, men jag gick till skolan i alla fall ;D börjar bli en gooood vana vettni! Herman var ju en timme sen idag, så vi hade lite fritt där ett tag innan Tanja kom in och börja snacka med oss om alkohol och massa xd Ganska skön lärare dedär! Sen jobbade jag på med matten, och nu är jag nästan klar med 16! Sen har jag bara 17 och 18 kvar vettni ;) Missade ph:t och tur va väll det (a) Pannkisar till lunch, gött! Sen hade vi utvärdering och Andreas är nog den segaste jag träffat på att utvärdera! Hahahahah , dagens skratt går till när alex skulle stänga dörren och den lät liiite! Efter skolan gick jag och agnes på stan ett tag , sålde även lite disktrasor ;) Träffade sen Ellinor och vi tog moppen till stallet. Gulle barnen i mitt hjärta! Jag ääääälskar Linnéa m hon börja nästan gråta pga mig idag xd Moppe hem sen med och det är nästan roligt nu! :D Nae nu ska jag hitta nått, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0