<3

Fredagar är alltid bra,
Började med ph, ligger väll sådäääär till om man säger så, men jag kämpar verkligen på! Sen hade vi film esten utav dagen, sjuuukt bra och sorlig film asså! Jag och linn va heeelt insatta och vi fick typ panik när lille barnet fick tag på en pistol ;o Det var iallafall en väldgt soft dag :) Efter skolan åkte jag och agnes till stallet. Vi skulle egentligen GÅTT dit, men det börja ju spöregna :/ Men det skaa vi göra någon dag :D Var stallvärd för bästa barnen, gick super :) Lite regnigt, men med norf är man alltid glad (h) Åkte sen moppe hem med ellen, lite kallt om händerna som vanligt bara xd
Imorgon blir det brännboll/grillkväll med stallet, blir säkert jätte bra! :) nae nu ska jag hitta på nått annat, puss.

Det jobbigaste av allt är att jag måste låssas va glad, iallafall ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0