091031

fredag: vakna halv 9 o va pigg ;o det chokerar mej också xd
sen stress packa o köpa godis o sen till bästa norf :)
red ut tibbie med heidi o hingsten o det gick väll helt okejj ;)
sen tillbaka till stallet och var stallvärd för gullebarnen.
sen började dagens höjdpunkt, spökkvällen ;D först massa lekar som döda mej xd
sen vare pizza som gällde o lite svull dte var där , norfare asså !
sen berätta spökhistorier o sedan gå spökvandringen som det här året skulle gås 2 o 2 ;o
hahahah fast det var inte så läskkigt för ja o ellinor flumma igenom hela alltet xd
tröck ner den cyklande killen i diket också så jag tror jag skrämmde han mer än han skrömmde oss xd
sen gick vi den igen föratt vi missa halva o då råka jag nästan skära folket med lien ;oo jag trode ju inte att den va äkta. o liteee vi skratta då när jag knuffa omkull ellinor i hinderboden HAHAHAHAH!
ajja kvällen va iaf sjuuukt klockren ! :D

idag: vakna nångång o va tvuuungen o packa ihop allt :/ sen blev det p va i stallet hela förmiddan o fixa "snyyggaste" skylten till tibbie och allt ;)
sen hem o duscha o gå till julmarkanden vid träffpunkten :)
jag blev sp jääävla deprimerad av att jag kom på att dte är november imorngon!
helt sjuuukt va tiden gå snabbt, kämmdes ju som sommar nyss juuuu!
nu har jag bara tagit det lungt o pluggat lite faktiskt :)

puss på alla :D

Kommentarer
Postat av: ellinor

hahah bäästa spökkvällen och bästa hinderboden :D klockreent <3

2009-11-01 @ 01:48:15
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/
Postat av: lina :)

hahaah bbääst ellinor!<33

2009-11-02 @ 22:09:17
URL: http://llinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0