091029

blev o gå upp tiiidigt idag o ta 10 bussen te rebecka :D
hon hämta mej vid busshållplatsen o jag hade gått av för tidigt igeeeen -.-
sen blev det direkt te hennes stall o borsta o fixa med rally och bezath
sen rida ut i skogen o inte liiite rädd jag blev när dom sköt älgjakt ;o
red först bezath som är typ en arab korsning åp 150cm o aaas små täta öron hahaha !
han va typ pigg o när vi skulle hoppa stocken va det såhääär när att ajg flög av xd
sen vare rally dampet jag skulle rida han är typ stor d-ponny aas maffig hals o gullegris :D
han vart aas sur på mej för att han inte fick gå först så när det blev lite lucka te rebecka galopperade han först på snedden o sen när jag släppte han lite skena han ifatt o även där va jag nära på att flyga av xd
sen tebaka te stallet o klättra i höbalarna som höll på att döda mej med alla höga höjder o luckor xd
sen hem te henne byta om osen ta bussen te mej :D
spela guitar hero 5 o liiiite bäst vi va? xd
hahaha har vart en galen farlig men sjuukt rolig dag ;D
puussen :)


ganska dålig bild på mej o rally från förra gången ;)

Kommentarer
Postat av: beckaah

HAHA kvalitets dag ju! xD

äääsch de där me höbalarna va väl inge ;)

hihi , vi får va nån mer dag hörru 8D <333

2009-10-29 @ 21:29:55
Postat av: lina :)

hih aaaa becka :D <333

2009-10-29 @ 21:55:34
URL: http://llinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0