091024

fredag; skolan va väll helt okejj med idrott, utvärdering, lunch, friendssak :)
sen stallet med bästa agnes :)
skritta paddan som hade nååågot damp men kloockren va han xd
sen hem o massa gäster kom o fira mamma , gaaamlingeeen! xd
bääääästa nicklas åkte ut :(
tur att man kan  nörda youtube :)

idag: vakna tidigt o åkte tr stallet o ha teori med barnen :)
hahahaha ett av barnen flöög kan jag säga, minst 3 meter xd
men iaf sen skritta ronja med klockrenaste täcket
skulle åkt till trocadero men hann o orka inte :/
sen skritta corea som va liiiite hyper om man säger så xd
nu har jag köpt massa godis på willys o svullar o har bästa mögel konversiationen på msn med ellinoor :D



tur att jag har dej bästavän, utan dej är jag inte hel
nu skiter vi i fejkade ungen o lever livet förböveln! :D
en sak är säker, dej lämmnar jag intee på långa vägar
bästa vän och så mycketmycket mer
ellinor trygg, <3





Kommentarer
Postat av: ellinor (:

bäst är du, bästavääääään <3

jag älskar dig så himla mest :)

och hon kan gå och begrava sig själv för ingen vill ändå kommaa ;)

<333333

2009-10-24 @ 22:03:41
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0