091118

hemstudiedag idag :D

vakna typ 124556975 gånger på morgonen men gick upp 10 ;)
blev tv ett tag innan jag börja plugga hemkunskapen o slöjd förberedelserna.
slöjden är helt klar o jag ska göra en träningväska i gamleby, vi för väll se hur det går xd.
humkunskapen har jag lite kvar av men orkar inte nu får ta det senare
annars har jag vara slappat  o haft det bra :)
nu plugagr jag glosor men om en halv timme kommer malin o hämtar mej osen blire o åka till trocadero o rida i mörkret :o så jäääävla lläskigt och både jag och ponnyn är mörkrädda, lyckat.
men puss då  får vi se om jag överlever kvällen :)

 lycklig lina!



Kommentarer
Postat av: ellinor (:

helllllllloooo

2009-12-05 @ 19:29:28
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0