091117

va ett tag sen nu men jag lever om ni undrar :D
har ridit bästa trocadero nåra dagar nu o han är för klockren!
hahahah måste bara skriva omva som hände när vi red:

malin som jag brukar rida med hade fått ett anfall , hon har typ epelepsi stackarn :/
men hon mådde bättre så hon o chrille cykla med istället :D
chrille skulle bevisa att det gick att cykla på en åker o så står han upp och cyklar i världens fart när framhjulet fastnar och han flyyyyger fram o gör en sån där volt som dom gör på tv , över cykeln o drar med den o sen ligger han där heltr chokad! HAHAHAHAHAHAHAHAHA! så jäääävla klockrent vare jag satt o aaasgarva i typ 20 min efter xd men trocadero fick spelet o kasta sej typ 10 m o jag va såhääär nära på o flyga :)

idag vare skola som vanlitgt då :)
spanska prov på fm, som vanligt då .
sen pluugga kurs för o sen redovisa det på eftermiddan .
gick helt okej men fick ju inte så mycket tid på mej , flera anledningar som stööör mej!
skulle ju ha ph o stanna te kvart över 3 men vi hade ingen lärare så jag o nåra härliga människor stanna o hade lite kul därdå ;)
sen hem o har faktiskt pluggat en hel del :D

imorgon blire hemstuuudie dag :D:D kan sova länge för en gångskull , va ett tag sen. på kvällen blire o rida trocadeo som är galen i mörkret :o  önska mej lycka till ;D

hahah juste det blev ju inte liiite pinsamt idag på lunchen , ibland kan man ju undra om han tänker sej för innan han öppnar munnen?  xd

   my lovely ,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0