091108

har inte haft dator i helgen så skriver lite nu ;)

fredag: skolan sen stallet :) hahaah inte mycket o säga mer än att mina oh ellinors eoribarn tror att vi är dumma i huvudet xd ojuste rabih åkte ut ur idol ääääntligen har svenska folken fått tilbaka sina hjärnor ! :D

lördag: tiiidigt te stallet har ingen aning om varör men nice vare iaf ;) tvätta paddans svans lite granna förden va svart ;o men  sen iaf blev det o cykla hem o fixa mej :) kussen becca fyller ju 16 (h' hahahah ni vill inte ens veta va som hände ! hahahahahahahah pinsamt för henne om man säger så xd

söndag: vakna typ 7 o fira pappa o lite. sen till norf o fixa med paddisen  :) för o sen tävla :D
vi va bara 5 i min klass men jag VANN iaf  ! :D han va as fin på framridningen men sen  på banan villee han inte! han va as seg o osamarbetsvillig men jag försökte rida bra vägar oså så det är nog derför för fint gick han inte ! xd
min blogg har damp så jag kan inte lägga upp bilder heller braaa -.- men kolla bdbn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0