091105

jag gillar inteeeee torsdsagar!
börja med o försova sej , igeeeeen. 3e gången den här veckan!
kom iaf inte försent ;) började med o bestämma va vi skulle göra på julshowen o jag säger bara att jag,lotta,alex.henrik,andré o nåra fler kommer va bäst ;)
fick reda på so-provet o ja fick vg- så är helt nöjd :D
hahahahhaha nästan hela förmiddagen ägnades åt att försöka o tejpa ihop alvas prov som va i tusendelar! tur att du inte brände upp det iaf för då skulle det blivit lite svårare ;D
fiiilmjölk till lunchen ;)
sen föreläsningar heeela eftermiddagen o jag tror jag doog så jobbigt!
sen hem iaf o hämta söt elliot på dagis.
han är sååå skön för när jag spelade guitarhero komme rhan o vill va med så han för en oinkopplad o börja spela med, han trode han va bääst xd men smart äe man ju ;D
nu ska jag öva lite glosor om jag orkar o sen blire sooova :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0