091104

IDAG VA JAG GLAD FÖR DET SNÖÖÖAA! :D
o bara för att jag o ida kom försent o va dom första som märkte snön (y'
som sagt gillar jag iiiiinte spanska men jag fick ju göra spanska testet så ddet blev ett lätt :D bästa gruppen också godkända nu då :D:D:D:D!
sen rulla dagen på som vanligt med äklig lunch o sen musiiik :D prov snart så blir o pluggaplugga!
sen stallet med aaagnes. borttimme o mys med hästarna
övaa på dressyrprogramet tills söndag som börjar sätta sej nu :D
blir troligtvis paddan som själv är nervös as sej o så min första dressyrtävling lyckat (y)

igår red jag ut på trocadero med malin o det va aaas läskigt! det va kolsvart men med fullmåne. trockis reflexländ täcke blåste typ av så kan kasta sej rakt in i en cykel det puckot -.- sen våga han inte gå nära skogen för det blåste o blablabla. avsluta lite på banan men o rida dressyrprogramet hahaha han sparka bakut i varanat språng xd!

nu fick mamma ett mega fettma ryck på mejj så hejjdååååå! -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0