väldigtväldigt snart! :D

blev ju somsagt norf på förmiddan och myste där och lite. hahah jag kan inte ens gå i snö ;o.  Sen följde agnes med hem och vi mötte ellinor i parken och åkte pulka med elliot. hahaha lite sköna var vi och mycket snö ;). hahaha vi blev som 3 åringar med tävlingar och tåg o massa xd. KLOCKRENT!  sen gick agnes o jag hem och kollade lite sköna klipp på youtube ;).
Nu har jag spelat rollercoaster med elliot och ska strax duscha och sen baka knäck! :D
nu är det bara några timmar kvar och jag lääängtar som ett litet barn! :D

tack för dagen världens bästa bruttor! :D
/ lina

Kommentarer
Postat av: aaagnes

hahah tack själv värdens bästavän :D<33

2009-12-23 @ 19:48:48
Postat av: ellinor

bästa :D älskar eeeer!<33

julimorgonjulimorgonjulimorgon :D

2009-12-23 @ 22:26:14
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0