tisdag

började med att vakna i tid, men fastna i soffan så kom ändå försent. Så typiskt lina! Då blev herman lite sådär sur på mig xd. Sen var det spanska, genomgång av projekt 10 som kommer gå sämst! Agnes och jag hade bara liiite kul på lunchen då ;). Potatis o äkelfisk till mat o en nia fick cp ryck på mej ;o ajja sen jobba vi lite med adde o leyla o nåra roliga människor :D Jag och agnes blev lite utslängda också ;) på pht blev herman arg och skyllde massa på mej , inte okej herman ;). Andreas o David är klockrena människor! :D
Mötte ellinor i stan vid halv 4 och tog bussen till stallet. Först blev det att rida tibben , gick helt okej men pigg som vanligt! :D sen red jag Blessan på stallvärdsridningen och det gick faktiskt ganska bra :). Jag har aldrig ridit en roligare stor häst faktiskt ;). Nu har jag vart hemma o duschat oså ett tag och imorgon blir det studiedag, välbehövligt om man säger så !



Kommentarer
Postat av: Helena

typ sjuuukt kloooockren blogg XD

<3<3<3<3<3

2009-12-09 @ 13:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0