måndag : skola :/

back till skolan idag då.
Började med projektprov hela förmiddagen, gick as dåligt om ni ville veta. Det var massa grejer jag kunde men o få ett långt prov så blir allt bara ihoppkrånglat :/. ajja nu blir det inte mycket mer matte innan jul :D!
Sen var det lunch och jag åt en heeel tallrik med morötter, fråga nicole ;D  Sen jobbade jag svenska hela eftermiddagen och läste om typ wiliam shakespeare, väääldigt ronligt då -.-  men fick iallafall träffa idas lilla viggo , gullig sexa! :D Imorgon är det idas sista dag i skolan innan hon drar till thailand o kommer inte tillbaks före jul, lyllooooo! Hon får skippa de sista hårda veckorna i skolan och behöver bara lika där på stranden o sola. FUSK! 
sen blev det iallafall buss med agnes till stallet. På bussen träffar man bästa jenny så som oxå ska till stallet så vi körde lite sällskap ;) asså man kan inte säga annat än att den där tjejen är klockren! agnes o jag bråkar o skriker varanns namn så kommer hon oh bah: JENNY! det låter inte ett dugg kul men det gjorde fan min dag ! xd
På lektionen blev det zingobus o han va massa bra! små taggad ponny dedär! :D men pussen på han!
 
imorngon blir det stallvärdsridning med ellinor osen är vi lediga på onsdag, soooft! :D
pussen på alla! <3

Kommentarer
Postat av: aaaagnes

hahahahhahahah

agnes, lina, agnes, lina, JENNY xd <333

klopckreeent xd<3

2009-12-08 @ 08:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0