JULAFTON! :D

GOD JUL ALLA FOLK! :D

vakna typ halv 7 och var inte trött så jag gick upp och fixade mej o klämde på alla julklappar ;). osen får man ju inte missa sista delen av julkalendern kvart över 7 , den missa ni inte vava? ;).
Men jag gick faktiskt upp tifigt för att vi skulle åka till cicci vid 8 och äta julfrukost. Fick lite paket där och sedan åkte vi till mormor och fira lite där ;). där åt vi ännu mer och fick julklappar. Nu är jag hemma och väntar på att mamma kommer hem så vi kan öppna våra paket! hon skulle jui envisas med att gå i kyrkan -.-
men ingen av er missade kalle anka hoppas jag ? julens höjdpunkt, iiiinte . börjar bli lite långtråkigt efter att ha sett den 12 gånger xd
skriver allt jag fått senare ikväll för har ju de roliga paketen kvar  :D
man kan ju trots allt inte förvänta sej att släkten ska veta allt man önskar sej xd
men nu ska jag gå och käka lite knäck och kola och bli ännu fetare ;(  men det är ju bara jul 1 gång om året! :D

GODJUL IGEN !  :D


Kommentarer
Postat av: ellinor

kalle anka är ju bra ;o :) <3

2009-12-24 @ 21:34:58
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0