i've got jul känslor! :D

blev att gå upp typ vid typ 10 och fixa lite och så . Sen blev det att åka till maxi och storhandla med mami och plutten. jag hittar verkligen iiiiiinga skor jag vill ha ;o MÅSTE ha ett par bättre än mina tygskor nu i snöstormen ;) . Åkte till bästa trocadero sen och han är bara för bra! :D stack bara lite där på fältet , men han är min bästaste så vad gör man inte ;). Fick en cd med maassa fina bilder  från året ifrån malin och chrille , Tack så jätte mycket! Många var väldigt fina ! Nu på kvällen har vi pyntat granen och fixat kola samtidigt som pappa har spelat julmusik på högsta volym så lite jul feelings har jag. Plus att snön vräker ner nu , HÄRLIGT!  :D
Imorgon blir det nog norf och fixa det sista och sen JUL!  :D:D
/ lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0