heeelgen! :D

fredag: skolan först och vi började med utvärderingssak och massa tråk. Sen kom vääärldens sötagasste 1:or och hade luciashow för oss, så sjuuuukt söta! :D
Eftermiddagen var ganska tråkig men på samlingen blev det spel men bästa klassen. Jag tog sen bussen med bästaida till stallet och var stallvärd. Våra barn är aldelles för söta! :) Sen blev det att pynta hos tibben! :) Sov över med stallet i scoutstugan o det var bara lite bra. ;) Vårt pepparkakshus blev ju bara lite för snyggt ! eller hur agnes? ;) Mys på kvällen, loove på norf! <3

lördag: Vakna typ vid 9 och gick ner till stallet oså . Hjälpte till med lite och sen vid 1 fortsatte vi att pynta, blev ganska bra! Fixade även hos ronja snäll som jag var ;).  Mamma hämtade mig nån gång o då blev det o handla godis och så. Somna ett tag när jag kom hem och nu är jag sjuuuukt trött så ska väll packa lite till imorgon och sen sova direkt! ;)
pussen!

Kommentarer
Postat av: aagnes

hahah asså vårat pepparkakhus, bbästa (y'

<3333

2009-12-13 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0