förste december! :D

äääntligen vinter så nu borde det ta o komma massa snö tycker jag :D!

hahaha dagen började med julkalendern (h' supersnällasilversara och stålhenrik får man ju inte missa xd så jäävla skön, ni får säga va ni vill men min humor är BÄST!
sen frukost o ta bussen till skolan. första gången jag var där på as länge men det va ju inte direkt va jag längtat efter ;) . spanska på förmiddagen och jag fick damp på´t ! så jäääävla onödigt! nästa år vill jag hoppa av det .
pluggade faktiskt ganska bra med svenskan idag o redovisar imorgon om jag pallar ;)
potatismos te lunchen då ;) andré och alex är bara för sköna! :D man blir glad bara av o se dom !
sen samling med sketch gruppen till julshowen o våran är ju lite bra sisodär ;D
sen efterskolan träffade jag ellinor o gick te myrorna xd kan ju inte direkt säga va vi kolla efter men snyggt iaf (a' xd sen spårvagn till stallet där ellinor knuffa ner mej bara nåra gåmger va? ;)
först red jag bonette barbacka o det va ju en lite speciell upplevelse om man säger så xd! men söt är hon iaf!  sen blev det o rida pirre barbacka o öva på pippinummret. gick rätt bra förutom att martina ramla av 4 gånger xd
nu har jag skit ont i rumpan o övar massa spanska.
itt kills me!

ellinor trygg.
min bästavän som jag älskar mer än nått
jag litar mest på na o hon ställer alltid upp
hon har bästaaa humorn
och är bäääääst helt enkelt ! ;D
<3333333333333333


Kommentarer
Postat av: ellinor

du finns inte i ord!

bäst räcker inte men ja säger det ändå,

för du är bäääääääääst bästavän!

älskar dig mest <33333333333333

2009-12-02 @ 13:58:03
URL: http://ellinortrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0