agnes, <3

dagen har spenderats med min bästaste!<3

hon kom vid 11 typ och vi fixade reklamen, jäkla heltidsjobb dedär xd men eftersom jag har världens bästaste så kunde hon följamed (a' sen kollade vi dator oså och jag kan säga att vi har sääämsta minnet , alltid glömmer man nått eller vad detär man säger xd. vi åkte in till stan och lämnade tebaka en tröja från igår och sen åkte vi till maxi där jag köpte en ny :D. en mysigare och  finare + att jag inte har nån liknande ;). hittade en plånbok oxå som jag köpte. träfade massa folk på maxi, både folk man gillar och inte xd. det var iallafall sjukt kul! Sen åkte vi hem till mej och åt och så och sen såg vi hide and seek. BÄST! bara det att vi typ dog xd.
ajja älskar min agnes mästa så tyst alla andra barn! :D
/ Lina

Kommentarer
Postat av: aaagnes <3

asså lina du är allraallra bäst och jag älskar dej allraallra mest! <333333

2009-12-28 @ 00:17:07
Postat av: aagnes . <3

aaw du är allraallra bääst och jag älskar dej allraallra mest! <3333

2009-12-28 @ 00:21:36
Postat av: aagnes

ojj dt var visst två men den första kom inte fram första gången ;) <3333

2009-12-28 @ 00:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0